tisdag 17 mars 2009

Nya gardiner!


Idag har det blivit nya gardiner i tvättstugan!




19 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Vilka fina tvättstugegardiner !!!
hur sött som helst !
Och vilka underbara bakverk, nu måste jag kika mera.
Kramar Åsa

Anonym sa...

Vilka fina spetsgardiner!

lovefriidrott sa...

Hejsan,
tack för titten hos mig:)
Måste bara säga att dina bakverk är fantastiska:)
Och bilderna underbara, ska absolut prova
Ha d gott
Kram Sari

Katta sa...

Vad somrigt härligt med vita spetsgardiner. Gillar ditt vita äpple med, kram Katta

Lauras gård sa...

Det är värst vad ni är pyssliga. Där ligger man i lä! Jag var så stolt som gjorde lite pyssel med tjejerna (kolla min blogg), men det går ju inte att jämföra med allt ni skapar. Du är jätte duktig! Kram Stina

Snuttan sa...

Underbara gardinerna ser ut

Vad är det för ett vitt äpple?
Har du gjort det och hur?

Kram
Åsa

Anonym sa...

Mycket fint du visar, jättekul att se! Va fint ni pysslar...Tack för din kommentar hos mig.

Kram, Annelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar spetsgardiner, du kommer och få fint i tvättstugan.
Ha en bra vecka
Kram till dig
AnnaMaria

Det vita dårhuset sa...

Heej!
Jag hade lika dana gardiner med jag har klippt mina i remsor och gjort kransar av mina =)!
Kram Erika

Längtan i Vitt sa...

Hej svejs!
Jag såg att du vart in på min nystartade blogg. Jättekul... Då bara måste jag ju kika in på din!Ja det där med tvättstugan är ju viktiga grejjer ;) det spenderas lite tid där och då är det kul om det är fint runt omkring en.Ha det gott från Längtan i vitt

moa sa...

hei hanna -
..og takk for koselig besøk av deg på bloggen min! så bra, for da fant jeg din blogg! for noen vakre nye gardiner..fikk vårfølelse :0)
..herligt!
stor klem fra moa

Christina sa...

Oj så fina, spets är så vackert.
Önskar dig en skön dag
Kram

Roses & Angels sa...

Hej och tack Hanna! Vilken ljuvlig spetsgardin. Det är så somrigt och fint med spets tycker jag. Äpplet är jätte häftigt också! Ha en bra dag kram Christa

Hannis sa...

Fint och vårigt!
Vacker spets!

Och fint äpple=))

Ha en go dag//Hannis

Anonym sa...

Åh vad fint :). Vad kul att du kikade in i min blogg...å tack för dina goa ord. ´Kikade igenom lite i din fina blogg och blev sååå chokladsugen...chokladbananer, chokladmuffins...mmmm. Får prova dina recept nån dag :).
Kram whitevintagedreams

Tojjan... sa...

Blir inspirerad av att tänka på att "pimpa" även tvättstugan. Dina spetsgardiner är jättefina.

Ha en bra fortsättning på veckan, vi har ju vår i luften!

//Tojjan

kullervilla sa...

Ljuvliga spetsgardiner.
kramiz//kullervilla

StinasLoppis m.m sa...

Åh s¨fint de blir i tvättstugan . Häftigt äpple , ha det bra Kram /Stina

Anonym sa...

Vad söt gardin! :)
Den kommer nog bli jättefint. Förstten, vad ska du ha äpplet till som du har gjort? Jag har också gjort sådant någongång.

Kramar Benitac