lördag 20 mars 2010

Hej på er!
Känner att det är så rörigt hos oss just nu, men snart är även äldsta dotterns rum klart så då skall jag visa lite fler bilder.
Så det får bli bilder från hallen som är hyfsat i ordning, även om många har sett bilder därifrån tidigare.
Idag tog jag och maken oss en promenad till Loppisen, det blev inte mycket köpt idag, men en liten söt porslinsflaska i turkost.
Efter det tog vi även en runda in i den nyöppnade affären, där jag har köpt min burk som jag visat i ett tidigare inlägg.
Idag handlade jag inget där, men jag tittade länge på väggorden och har inte riktigt bestämt mig ännu.
Idag blir det en ganska lugn lördag. Vår son har haft övernattningskompis som fortfarande är kvar, yngsta dottern har gått på barnkalas och näst yngsta dottern är iväg och spelar Vollyboll match.

Detta hjärtat sydde jag ur boken Tilda tycker att det är en så fantastiskt bra bok, kan bara sitta och bläddra och drömma mig bort hur länge som helst.


Ha en bra lördag och tacka alla snälla till alla fantastiskt fina kommentarer ni ger mig, det värmer så otroligt mycket.
Kram
Hanna

4 kommentarer:

Stina sa...

Hej!

Kul att du hittade till mig så att jag hittade dig :)
Kikar lite snabbt på din blogg och konstaterar att hit kommer jag igen så fort jag hinner.
Nu måste jag rusa till jobbet...ha en härlig dag i solen, här är det 11 grader nu :)

Kram Kristina

Elzie sa...

Tack för besöket hos mig. Jag är dålig på att återgälda som du märker, men jag tycker alltid det är lika kul att läsa dina kommentarer.

När det gäller rådjuren så har dom ett stråk rätt över tomten här. Dom kommer från skogen och sen traskar dom runt på gator och tomter här i samhället. Så ibland när man är ute kan man se en vit rumpa skutta iväg, haha.

Vilket härligt rosa rum ni gjort. Ska bli kul att se när det är färdigt.
Hoppas ni får en fortsatt bra helg.
Kram Elzie

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint ni har gjort. Kul att få fixa och göra om. När jag såg dina lampor på väggen kom jag på att jag har likadana liggande. har helt glömt bort dem.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Tack för titten på vår blogg.
Jättesött flickrum! Ljusrosa är så fint. Den gamla soffan var helt underbar.
Kram Anette