fredag 4 februari 2011

Fredag!

Hej Kära Vänner!
Idag bjuder jag på en bild från sovrumsfönstret.
Hoppas att ni alla har haft en fin vecka.
Här har det varit ganska fullt upp med kvällsmöten och annat och kommande vecka ser tyvärr inte mycket bättre ut.
I kväll skall jag, yngsta dottern och mormor på fredagsmys, där de bjuds på taccos och barnteater. Vi brukar gå på det en gång i månaden och det brukar vara riktigt trevligt, ikväll skall även yngsta dottern ha med sin kompis.
Ett stort Tack till er alla som tittar in och så roligt med alla fina kommentarer, ni gör mig så glad.
Ha en fin helg!
Kram
Hanna


31 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Låter gott med tacos. Själv jobbar jag hela helgen, har just nu rast, men den är snart slut.
Önskar dig en skön helg.
Kram Britt

hagagården sa...

Hej
Vilken liten sötnos du har där i fönstret.
Kram o ha en fin kväll.
Ninni

Fågel Blå sa...

Åhh så mysigt det ser ut i ditt sovrumsfönster!!!!
Och så gott det låter med tacos!!!
Ha en fin Helg!
Kramis Kathrine

Hildas hem - Sofia sa...

Trevlig helg till dig och katten i fönstret! :)

Ha en fin kväll!
Kram Sofia

Patricia sa...

Det lät kul med barnteater och tacos .. =)

Ha en bra helg du med!
Kram Patricia

LOTTAS HOME sa...

Mysigt!
Ha en skön helg!
Kram Lotta

Mina drömmars hus sa...

Önskar dig det samma, en riktigt trevlig fredagskväll.
AC

Tovepia sa...

Så koselig med katten i vinduet; alle er klare for en ny helg;)
Kos deg masse, klem fra meg;)

Marie Louise sa...

Önskar dig också en trevlig helg, ha det gott! Kram Marie

Skaparglädje sa...

Vilken mysig fredagskväll ni har att se framemot.
Kram!

Fröken Grön sa...

Organiserat fredagsmys låter trevligt, - kul att ni får med så många generationer!
Önskar dig en trevlig helg!
/Anna-Karin

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag kikar in för att önska dig detsamma!!

Kramar Maria

Carinale sa...

Hej där,
tack för hälsningen :)
Vilket fint fönster med katt å allt.

Här hemma blir det tapas ivkäll, vi är löjligt förtjusta i tapas å kör en egen variant med inlagd parmesan, marinerad bläckfisk och en massa olika sorters skinka- allt förstås indränkt i massor av olivolja - mums.

STENLYCKA sa...

Ja,ibland känns det som om dagarna i veckan inte räcker till för allt man skall göra. det blir väl skönt att få koppla av i helgen,det låter också som ni kommer att få en jätte mysig fredagskväll.
Själv skall jag vila mig efter, även för mig,en jäktig vecka. Skall fira lita att jag var på undersökningen hos tandläkaren i går och allt var ok.
Önskar dig allt gott i helgen!
Kram Raina

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hoppas du får en bra fredagskväll med tacosmys...
Katten verkar ha eget fredagsmys i fönstret!
Fredagskram från mig i norr!
Carin

Nilla Q sa...

Ha en skön fredagskväll!

Kram pernilla

Unknown sa...

Gott med tacos :)
Mysigt fönster du har.
Önskar dig en trevlig helg

Kram Maria

Fröken Tindra sa...

Hoppas att ni har en mysig fredagskväll med tacos och allt! Kul!
Mysigt i fönstret med katt och allt!
Ha en skön helg!
Kram!

Unknown sa...

Hei du snille, gode Hanna! Så kos med jentekveld. Sånt setter barna pris på:) Mine er voksne begge to, så det er lenge siden vi gjorde slit sammen. Kos dere masse.
Klem Anki

Katarina sa...

Det låter väldigt trevligt och mysigt tycker jag. Hoppas att helgen blir så bra som du vill att den ska bli. Kram Katarina :O)

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tack detsamma!
Kram

bakom berget sa...

Ha en fin helg du oxå!
Kram Åsa.

Blåbärs och smultronstället sa...

Vackert med vit orkidé, de är mina favoriter.
Ha en fin helg!
Kram Susanne

Gunillasljusglimtar sa...

Fint hos dej! Tack själv för att du tittar till mej! Kramis o trevlig helg nu...♥

Maria sa...

Hoppas att ni får en fin helg!

Uttan sa...

Jag har också haft liiite mycket den här veckan och inte hunnit blogga så mycket.

Trevlig Helg!
Kram!

Lilla Lycksta sa...

Härligt med fredag. Så fint du har det i ditt fönster. Ha en fin helg.

Kram Camilla

Stina sa...

Så mysigt, och så lilla missen.
Kram Stina

Vit som snö sa...

Det lät mysigt:) Önskar dej en skön helg! Kram Cilla

A House With A View sa...

häärlig bild! Och så trevlig det låter med ditt fredagsmys!!

kraaaaaaaaaam aka

Kerryanne @ Shabby Art Boutique sa...

Lovely photo Hanna. Here in Australia it is a hot and humid summers day.
Hugs ~ Kerryanne