söndag 4 september 2011

Söndag!

Hej Kära Vänner!
En liten bild från köket.
Kram
Hanna

26 kommentarer:

sylvia sa...

hei Hanna.
nydelig da.
ha en riktig god kveld,
klem fra sylvia

millandante sa...

Fin!
Grattis till era 17 år tillsammans!!:)

Kram

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej Hanna!

Tack för alla gulliga helghälsningar hos mig! fin kaffekvarn du visar och bilden med trädet under är sååå snygg! Väldigt mysigt med en sådan där sittbänk. det skulle jag gärna vilja ha....

Ha en fin vecka!

Kram Amanda

A House With A View sa...

Charmig kaffekvarn!!Bildar ett fint blickfång i köket!!!

Önskar dig en fin vecka!

Stoooooooooooor kraaaaaaaaaaam från aka

Fågel Blå sa...

Kikar in och önskar dej en fin ny vecka!
Kramar Kathrine

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va söt den kvarnen var...Ha nu en riktigt go vecka kramis Gunilla

Livet på Vestergård sa...

Fin kvarn, och grattis till era 17 år!
Kram Kicki

Mitt Stugliv sa...

Kikar in hos dig och vill önska dig en fin dag.

KramKram
Lotta

Snäckskalsdalen. sa...

Som jag kallade det när jag var liten, kaffemala, en riktigt fin sådan!
Agneta kram

Hannis sa...

Fina kaffekvarnen!
Och grattis till 17 år=))

Kram Hannis

Vintage House sa...

gARTTIS TILL era 17 år:)
ha en skön start på veckan
kram
sandra

Jenny sa...

Vilken fin kaffekvarn!

Ha en trevlig vecka Hanna!

Kraam Jenny

Dubbelörn sa...

En likadan fanns i mitt föräldrahem :).

Kram

Elsa och Helena sa...

Jättefint, ha en skön kväll!
KRAM Helena

Viola sa...

Hoppas du oxå fick en fin helg, ha det gott, kram

Home No.1 sa...

Hej Hanna! Ha en bra vecka!
Kram Annica.

Roses & Angels sa...

Tack för kommentaren. Har precis kokat äppelmos och ska göra etiketter till burkarna. Ha en fin kväll KRAM

Fröken Tindra sa...

Ha en fin vecka!
Kram!

Vita små hjärtan sa...

Mysigt med en gammal kaffekvarn!
Kram Agnetha

Min plats i solen sa...

Ha en fin vecka Hanna och grattis i efterskott till era fantastiska 17år tillsammans! :)

Kram Lotta

Annelis hantverk sa...

Kaffekvarnen satt jag som barn ofta på golvet med och malde kaffet!
Kram!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Gamla kaffekvarna är verkligen vackra.

Hoppas du har en fin tisdag!

HEMLÄNGTAN sa...

Ha en fin dag!
/Jenny

Bitte sa...

Vilken söt kaffekvarn du har! :-)

Tack söta du för alla fina hälsningar hos mig, jag önskar dig en fortsatt fin vecka!

Många kramar
Bitte

Margot sa...

Önskar dig en fin vecka!
Kram

Smultronlycka sa...

Hej Hanna!
Tack för din hälsning hos mig :)
Hoppas allt är bra med dig!
Så fina fotöljerna blir som du klär om!!
Vad duktig du är!
Önskar dig en bra dag!
kram Anna