lördag 8 oktober 2011


Hej Kära Vänner!
I dag blev det pasta sallad till lunch här hos oss.
I natt har de två yngsta tjejerna sovit i vindskydd med strövarna. De hade klarart det utmärkt båda två.
 I dag jobbar maken extra hela dagen så det är bara jag och 7 barn här hemma. De två yngsta tjejerna har varsin kompis här. Stora tjejen är i köket och bakar cupcakes så jag ser mycket framemot fikan om en stund, mums.
Jag, stora tjejen och allra yngsta killen tog oss en promenad nere vid havet förut, så skönt, men lite kallt.
Stora tjejen gillar att fotografera så det var framför allt av den anledningen som vi tog oss en promenad.
De två yngsta tjejerna delar rum och ibläand när de har kompisar båda två så tänker jag oj hur skall det gå även om rummet är stort. Men det fungerar alltid utmärkt till min stora glädje. Vilka tjejer.
Kram
Hanna



5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad gott det ser ut är det skinka spagetti vad har du mera i?Låter bara så gott med cupcakes.Ha en härlig lördag.Kram Rita ♥

Stina sa...

Men så gott! Nu blev man ju hungrig.:-) Kram Stina

Lily sa...

Mmm! Ser gott ut! Jag älskar fetaost, och Cupcakes :)
Ha det gott
Kram Lily

Photo by Maria sa...

mmmm så gott det där ser ut.. Blir ju hungrig här mitt i natten..

ha nu en härlig söndag..

Kram Mia

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Så härligt!
Man längtar utomlands nu, vi hade 5 minus i natt.
Kram Anette