måndag 13 februari 2012

Mer TV

Hej Kära Vänner!
Jag fick så många och bra kommentarer på det jag skrev i mitt tidigare inlägg och det tackar jag så mycket för. Nu kanske jag vågar skriva lite mer personliga saker.
Ikväll är det åter dags för familjen annorlunda på TV och barnen förbereder sig in för veckans höjdpunkt.
Själv behöver jag idag inte titta efter tvätt högar på TV för jag har just nu en egen hög som måste tas om hand, hoppas att jag hinner det innan programmet.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

7 kommentarer:

Mamma C sa...

Smutstvätt, tvätthögar, stryktvätt det är inga roliga högar att ta hand om. Hoppas du hann innan programmet började.
Kram Mamma C

Änglarum sa...

Hej! vad konstigt jag skrev ett långt inlägg till dig innan! o såg att det kom fram?? men försvann i cyber rymden.Jag skrev i af bla att jag tycker de vinklar fam annorlunda lite för att få reaktioner.. och sen skrev jag att ni verkar vara en härlig stor fam med ordning o reda,det märks på dina inlägg ;) kram Jessica

Änglarum sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hildas hem - Sofia sa...

Tvätthögar har vi alla :)

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia

STENLYCKA sa...

En stor varm Allahjärtans-kram till dig!
Önskar att din dag kommer att fyllas med kärlek, glädje och många geléhjärtan!
Raina

Viola sa...

Ha en fin hjärtans dag, kram

Jenny sa...

Hej Hanna!
Gillar också att titta på Familjen Annorlunda, gillar Mirka och hennes familj bäst:)

Ha en fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag!

Kraam Jenny