söndag 12 augusti 2012

Kaprifol

Hemma från Stockholm, med fina tjejerna.
Det är en ren ära att få resa med dem, de fixar donar och tar för sig, så mamman kan ta det lugnt.

Tänk för några årsedan när barnen var 4,6,7 och 12 år. Så skulle vi resa ensamma till Florida maken var redan där och väntade och jag tänkte hur skall detta gå, själv är jag lite flygrädd också, men näst yngsta dottern skötte väskor och passkontroller, sonen höll koll på kartor och hur vi skulle gå stora syster tog hand om lillasyster, så vad hade jag och göra?
Ja det är en ära att få uppleva världen med mina "små"!
Har svårt att tänka mig att resa någonstans utan dem, de ger så mycket.
Kram
Hanna



2 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Perfekt ju!! Kan ju inte bli bättre upplägg :-) Ha ett par goa dagar innan vi ses :-)

Photo by Maria sa...

Mysigt.. Nu vill inte mina barn hänga med sin mamma längre utan vill upptäcka världen själva (18 & 20).. Och det är ju bra, då har jag lyckats som förälder, när de vill söka i vuxenvärlden på egen hand utan mamma =)


Kram Mia