måndag 6 augusti 2012

Skroten


Hej Kära Vänner!
När jag vaknade i morse kände jag ett fruktansvärt stort behov av nya tyger.
Ja, så jag och mellersta dottern fick ta bilen till skroten och både hon och jag fick handlat en hel del.
Hon hittade massor av örngott i olika färger och mönster för 10 kronor styck, tänk så mycket nya kläder Voffi ( Hennes gosedjur) får nu.
Själv köpte jag lite olika saker. De översta tygerna har jag många olika planer för, men inte bestämt klart det undre är en "vaxduk", vaxat tyg så det blir duk till köksbordet.
Nej nu blir det lunch sedan måste jag bara sätta igång., för idag är det inget fel på ideérna de står i kö.
Kram
Hanna

5 kommentarer:

Elna sa...

Fler vackra tyger. Det ska bli spännande att se vad du hittar på.

Kram
Elna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina tyger och jättevacker rosig
vaxduk.
Kramar
AnnaMaria

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Vilken tur för lilla Voffi att det fanns så många örngott! ;-)
Och så har ju tösabiten en makalös tur som har en så pysslig mamma!

Ha en härlig måndag!
Kram Annica

Elsa och Helena sa...

Vackra tyger...det blir säkert något fint! KRAM Helena

Sandra på Ön sa...

Hade inte hunnit såhär långt, nu vet jag vart ni köpt tygerna :)