tisdag 19 februari 2013

Kök

Mitt "lilla" kök!
Ja så litet är det kanske inte, även om det kan kännas trångt ibland när man är många, nio runt bordet går bra, men blir vi fler vilket vi är ganska ofta så blir det trångt.
Denna veckan är vi inte så många här hemma och jag kan säga att laga mat till tre när man är van att göra det till minst sju det är inte lätt.
Efter första rätten i söndags sa jag till sonen här behövs inte lagas något mer på hela veckan för det skulle räckt till oss i flera dagar, fast jag gjorde mindre mat än vad jag vanligtvis gör.
Ha nu en fin tisdag!
Kram
Hanna
 



5 kommentarer:

Viola sa...

Fina bilder från ditt kök, ha en bra vecka, kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej :)
Vilka fina bilder från ditt kök.
Ja men vilken skillnad, att laga mat till 3 när man är van 7, kan tänka mig att du lagar lite för mycket :)
Ha en jättefin dag.
kram kram
Jessica

hagagården sa...

Mysigt litet kök du har och jätte fint hörnskåp!!
Kramen
Ninni

Margot sa...

Fina bilder från ditt kök!
Ha en fin dag!
Kram
Margot

Photo by Maria sa...

Känner igen det där med att det är svårt att anpassa maten när man är mindre folk än vanligt hemma.. Tur att både mannen min och sonen har matlådor med så de kan ta rester och så frysa in om det fattas till dem någon dag =)

Kram Mia