måndag 2 september 2013

Fråga

Vilket överkast skall jag välja i höst?
Ha en fin dag!
Hanna

8 kommentarer:

annika sa...

Förstås att båda är fina. Variera dem!

Ha en bra dag

Kram
annika

Britta sa...

Det översta tycker jag..älskar färgerna!
// Britta

Skaparglädje sa...

Det understa, tycker jag.

Malin på pastill.nu sa...

Det översta! Håll kvar sommaren ett tag till :-D

Erika Åberg sa...

Wow, vilket härligt lyxproblem! Förstår att du frågar - tycker det är omöjligt att välja en favorit.

Blommiga Rutan sa...

Åhhh, svår fråga!
Till Mårbackapelargonen så är ju det översta sååå fint, men det är klart, till hösten blommar ju inte den.... så då kanske det undre är finare, höstfärger... men om det vore vår, det översta. Svårt! Är båda dina så kan du ju ha ett på vår o sommar o ett höst, vinter.

Båda två ser jättefina ut

Kram Anncathrine

Photo by Maria sa...

Båda är fina men jag tror jag hade valt det understa =)

Kram Mia

jennie sa...

Båda är underbara! Jag fastnade mest för det översta. De där romantiska färgerna :)

Ha en härlig måndag <3 Jennie