fredag 27 september 2013

fråga?

Jag har sytt en ny dyna till bänken i köket, på sommaren brukar jag inte ha någon dyna alls bara ekskivan, men på hösten blir det dyna.
Men till min fråga, blir det för mycket med en kudde i mönster också? Som ni ser har jag inte sytt kudden utan bara hängt på tyget för att fundera lite.
Tyget är ett tvättat grovt stickat ylle tyg, det blev bara så bra när jag hade tvättat det och nu väntar det bara på att få användas, men jag vet inte om det blir denna gång. Alla råd mottages tacksamt, passar det eller inte? Har ni tips på vad jag skall göra med tyget?
Ha en fin dag!
Kram
Hanna

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Härlig bänk....kanske ska du inte ha kudden just där....möjligtvis en enfärgad kudde med nån av färgerna som finns i dynan;))...ett litet förslag;))
Trevlig helg till dej;)
Kram bia