torsdag 29 maj 2014

Rosa!


 Sydde nya dyner till stolarna uppe vid pooldäcket idag.
Det är så enkelt att sättta på ett nytt tyg på några gamla slitna dynor och Tilda tyg blev det även här.
Hade tänkt sy tyg på en dyna också till en bänk/soffa jag har, får se om vi hinner det också.

Jag känner att mitt bloggande blir sämre och sämre och det kanske inte är det jag prioriterar mest just nu, kanske blir det ett blogg uppehåll, vi får se.
Kankse hittar jag hit igen, kanske fortsätter jag som vanligt, kanske är det här slutet för bloggandet, jag vet inte riktigt.

Men den här tiden har jag så svårt att hinna blogga, vill bara vara i trädgårdslandet med jordiga smutsiga fingrar hela tiden. Tillaga mat av de saker som växer i landet, sy och fixa saker till trädgården, ta härliga promenader i det underbara vädret, cykelturer, så bloggandet hinns liksom inte riktigt med.
 Ha en fin kväll!
Hanna


Inga kommentarer: