torsdag 26 juni 2014

Säng

När jag såg mitt tidigare inlägg med den obäddade sängen. Kan jag tänka hjälp varför visar jag en så rörig bild. Många gånger känns det som om det är den vedertagna bilden av "stor" familjer. En bild som brukar göra mig lite upprörd. För hos oss stämmer det inte ( klart att det är rörigt ibland). Jag försöker vara noga och gillar ordning och reda runt mig och jag tror det är extra viktigt när man är många , annars blir det verkligen oordning. För det är många saker att hålla ordning på när man är många. 
Men jag har mina egna strategier för att lätt hålla ordning och underlätta för mig själv och de andra i familjen.
Kram
Hanna
Men en liten Italien bild skall ni allt få njuta av idag också :


1 kommentar:

Gunillasljusglimtar sa...

DET gör inget att sängen är obäddad Hanna! fast jag är likadan,vill ha ordning på saker o ting! Kram på dej ♥ Gunilla