onsdag 2 juli 2014

Förslag

Mitt huvud snurrar ofta av olika förslag på saker jag vill göra, saker som skall sys, saker som skall bakas, saker som skall målas om, vägar som skall tapetseras, recept jag vill pröva, blogg inlägg jag vill göra.
Därför blir jag så förvånad när det plötsligt bara är helt still och jag inte kan komma på något. 
Men förra sommaren lärde jag mig skriva upp tankar och ide'er då var det för att komma ihåg dem när jag orkade och kunde genomföra dem, nu är det för att inte glömma jag gör det.
Kram
Hanna

5 kommentarer:

lavendia sa...

Tack för kommentaren hos mig. Jag har läst litet olika inlägg hos dig.
Tankarna om vad man vill göra, kommer ofta på kvällen. Så ligger man och grubblar och man hade kunnat gå upp och hinna med en del av det. Men man ligger kvar med snurret i huvudet.

Änglarum sa...

Hej Hanna! visst kan det vara så som du skriver..samma här många ideer och tankar om ditt o datt hälften bliver gjort!kanske det är en del av livet (låter som vi inte är ensamma må så gott o tack för alla fina inlägg <3 kram Jessica

Annas röda stol sa...

Här snurrar det på rätt bra med allt som jag vill göra...och så fort dagen rusar iväg. Ha en fin kväll. Kram Anna

Vardag och flärd sa...

Välkommen hem igen!
Jag brukar skriva upp idéer och önskningar i en bok, men bara sånt som jag tycker är mycket viktigt, det är en bra hjälp för mig.
Kram Eva

Rost och rädisor sa...

Nämen, tänk så har jag det också! Det surrar ständigt av idéer i huvudet och jag skriver ner en del av dem för att det ska bli lugnare. Men att tvinga fram en idé det går däremot sällan. Det skulle kännas tråkigt och ensamt om det slutade surra helt.
Kram
Anette