fredag 17 juni 2016

Mamma på flykt!

Äldsta dottern har åkt hem från sin lägenhet i Växjö, eftersom hon skulle jobba redan idag, även i morgon blir det jobb för henne. Så jag blev ensam kvar, precis som vi hade tänkt. Jag hade bestämt mig här när det var som mest på jobbet att när jag slutar för terminen skall jag åka ner till dotterns lägenhet och vara där själv och nu har det blivit så. Dagen i dag har tillbringats på olika glasbruk, fantastiskt roligt.
Nu skall jag bara läsa en bok jag har med mig, virka lite och äta. Inte en viktig tanke skall jag tänka innan jag åker hem. För denna terminen har varit galet mycket. Så nu skall jag bara ta det lugnt och i morgon hade jag tänkt mig besök på ett museum eller så fortsätter jag bara att läsa och ta det lugnt.
Kram
Hanna

2 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Skönt med lite lugn o ro för att ladda batterierna.
Hoppas allt är bra med dig.
Ha en härlig kväll och en skön helg.
Stor kram
Jessica

Skaparglädje sa...

En liten minisemester behöver alla mammor ibland.